Propracovanou vizi a misi spatřujeme u celé řady organizací, od velkých až po středně velké a menší podniky. Jestliže chtějí majitel a jeho rodina budovat opravdu rodinnou podnikatelskou tradici, stálo by za to si říci, jakou představu o budoucnosti rodiny a podniku vlastně mají.
Co si představuji pod pojmem vize a mise? Úkolem vize je vytvořit obrázek atraktivní budoucnosti (jakými chceme být - zde doporučuji jako dobrý příklad propracovanou vizi společnosti Fosfa). Úkolem mise je ukázat, jak podnik přispívá společnosti, resp. prospívá společnosti, tedy čím se zabývá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



