Propracovanou vizi a misi spatřujeme u celé řady organizací, od velkých až po středně velké a menší podniky. Jestliže chtějí majitel a jeho rodina budovat opravdu rodinnou podnikatelskou tradici, stálo by za to si říci, jakou představu o budoucnosti rodiny a podniku vlastně mají.
Co si představuji pod pojmem vize a mise? Úkolem vize je vytvořit obrázek atraktivní budoucnosti (jakými chceme být - zde doporučuji jako dobrý příklad propracovanou vizi společnosti Fosfa). Úkolem mise je ukázat, jak podnik přispívá společnosti, resp. prospívá společnosti, tedy čím se zabývá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111