Veškeré volné místo po stranách malého nádvoří je zarovnané sudy. "Tamhle máme malinovku, která jde na odbyt nejlépe, vedle je oranž a vzadu grep," ukazuje Pavel Vavruška mladší, obchodní a marketingový ředitel firmy Koli. Podnik vyrábějící limonády a sodovou vodu loni dosáhl obratu 100 milionů korun a řídí ho už čtvrtá generace Vavrušků. "Když to tady pradědeček budoval, netušil, že se na malém nádvoří bude denně otáčet osm kamionů," vysvětluje Vavruška mladší, proč je dvůr relativně stísněný.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111