Motivační systémy a klíčové ukazatele výkonnosti - tak se jmenoval seminář, který uspořádala poradenská firma EY v dubnu v Praze. Zajímavé bylo, že i když se otázka odměn, které představují nemalé náklady každé firmy, dotýká bytostně finančních manažerů, mezi účastníky byli v převaze odborníci z oblasti řízení lidských zdrojů.
Na semináři vystoupili Bronislav Pánek, který je executive director ze služeb podnikového poradenství a řízení rizik, a jeho kolegyně manažerka Alena Březinová. Hned v úvodu jasně zdůraznili, že motivační systémy firmy musí její zaměstnance semknout dohromady, aby šli za jedním cílem - naplňováním strategie firmy. Jak ale některé průzkumy naznačují, a potvrzují to i zkušenosti obou zmiňovaných poradců, v Česku stále řada firem - zejména středních a malých - má často jen formálně stanovenou strategii, pokud ji vůbec má. Pak i motivační systémy jsou postaveny na písku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



