Motivační systémy a klíčové ukazatele výkonnosti - tak se jmenoval seminář, který uspořádala poradenská firma EY v dubnu v Praze. Zajímavé bylo, že i když se otázka odměn, které představují nemalé náklady každé firmy, dotýká bytostně finančních manažerů, mezi účastníky byli v převaze odborníci z oblasti řízení lidských zdrojů.
Na semináři vystoupili Bronislav Pánek, který je executive director ze služeb podnikového poradenství a řízení rizik, a jeho kolegyně manažerka Alena Březinová. Hned v úvodu jasně zdůraznili, že motivační systémy firmy musí její zaměstnance semknout dohromady, aby šli za jedním cílem - naplňováním strategie firmy. Jak ale některé průzkumy naznačují, a potvrzují to i zkušenosti obou zmiňovaných poradců, v Česku stále řada firem - zejména středních a malých - má často jen formálně stanovenou strategii, pokud ji vůbec má. Pak i motivační systémy jsou postaveny na písku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později