Facebook v únoru oslavil 11 let od svého spuštění. Z původně harvardské ročenky se postupně stala služba s více než 1,3 miliardy aktivních účtů a nejrozšířenější sociální síť světa. Zakladatel a šéf Mark Zuckerberg patří k nejbohatším podnikatelům světa a je jedním z hlavních představitelů nové generace "geeků", kteří díky internetu a jednomu nápadu doslova změnili svět.
To je však minulost a s podobným sentimentem se Facebook už dnes nemůže spokojit. Ostatně se stačí podívat do minulých desetiletí, kdy nejedna společnost založená právě na nových technologiích přišla o svůj prim kvůli pomalým nebo žádným reakcím na aktuální trendy. Na ty trendy, které paradoxně při svém strmém vzestupu definovala.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



