Cíle akcionářů a podniku se tedy mohou značně lišit. Zahraniční experti si toto uvědomují (vzhledem k jejich dlouholeté praxi a průzkumům, které provádějí), a proto v zahraniční odborné literatuře, zejména americké (J. Ward, I. Lansberg) a německé (P. May), najdeme zajímavě rozpracované koncepty rodinných vizí, rodinných "mission statements" a rodinných vlastnických strategií. Mají tyto myšlenky smysl v našem prostředí?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



