Oživení veřejného prostoru, lepší místo pro život a to, že se "něco děje" je jen jedna z rolí umění a kultury. Vliv těchto oblastí se dá ale přepočítat i na peníze. "Před časem jsme to na univerzitě propočítávali a výsledek byl, že tenhle sektor je v USA exportně výkonnější než americké zemědělství a skoro stejně jako automobilový průmysl," říká americká expertka Ann Markusenová. Týdeník Ekonom s ní mluvil v rámci Open Up! Creative Placemaking Festivalu, který organizoval pražský Aspen Institute.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Robert Břešťan
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



