Miniaturní auta do města jsou v Česku tradičně v hledáčku hlavně důchodců, kteří by si rádi pořídili levné auto na popojíždění po metropoli a občasnou cestu na chatu. Nový Citroën C1 je však docela jiný. Jeho design je namířen spíše k okouzlení mladé generace, navíc se ani z hlediska pořizovací ceny nemá šanci dostat do užšího výběru, pokud budou hlavní roli hrát právě peníze. Vlastně bude poměrně drahý i pro drtivou část řidičů-nováčků. Zbývá tedy takzvaná zlatá mládež.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



