Peter Drucker kdysi trefně poznamenal, že "značná část toho, čemu říkáme řízení, jen lidem znesnadňuje práci". Devět let po smrti legendy managementu je uvedená věta paradoxně pravdivější než kdy jindy. Zaměstnanci musejí často nejprve překonat řadu překážek - od množství příchozích zpráv přes nekonečné porady až po seznamy cílů, jejichž splnění je třeba si odškrtnout - a teprve pak se mohou věnovat práci. V uplynulých 50 letech se výrobcům podařilo zefektivnit uspořádání továrních prostor, takže v nich v podstatě nic "nepřekáží". Nyní nastal čas pro stejné změny v kancelářích.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později