Personalisté, specialisté náboru, headhunteři či hledači talentů si ještě před pár lety vystačili s několika základními nástroji. Psací stroj, seznam kontaktů a telefon. Do příchodu stolních počítačů a později internetu se jednalo o naprosto standardní vybavení personalisty. Vzhledem ke zrychlené globalizaci je pro personalisty nezbytné sledovat přicházející trendy a snažit se aplikovat nástroje a metody, kterými lze zapůsobit na potenciální kandidáty a talenty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



