V roce 2008 nás poprvé citelně zasáhla krize. Nejdříve přišel pokles v oblasti výroby automobilů, následně se téměř zastavilo stavebnictví, které odebírá naše sklo. Od roku 2008 se do dneška propadlo o 33 %. Museli jsme řešit otázky, jak získat výrobek, který osloví zákazníka a zároveň ho dokážeme vyrobit za nižší náklady. Vedení přišlo s myšlenkou: "Pojďme zkusit zapojit všechny zaměstnance, abychom u nich vzbudili inovační úsilí." Prostě jsme chtěli, aby všichni začali přicházet s novými nápady. Měli přicházet nejen s nápady, jak má vypadat nový výrobek, ale jak upravit třeba surovinu, která se používá k jeho výrobě. Nebo jak zajistit lepší výrobní kapacitu výrobní linky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později