V roce 2008 nás poprvé citelně zasáhla krize. Nejdříve přišel pokles v oblasti výroby automobilů, následně se téměř zastavilo stavebnictví, které odebírá naše sklo. Od roku 2008 se do dneška propadlo o 33 %. Museli jsme řešit otázky, jak získat výrobek, který osloví zákazníka a zároveň ho dokážeme vyrobit za nižší náklady. Vedení přišlo s myšlenkou: "Pojďme zkusit zapojit všechny zaměstnance, abychom u nich vzbudili inovační úsilí." Prostě jsme chtěli, aby všichni začali přicházet s novými nápady. Měli přicházet nejen s nápady, jak má vypadat nový výrobek, ale jak upravit třeba surovinu, která se používá k jeho výrobě. Nebo jak zajistit lepší výrobní kapacitu výrobní linky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



