Pracuji se svým týmem přes 20 let v oblasti inovací. Získali jsme zkušenosti z více než dvou set velkých organizací a korporací i menších firem, ve třetině z nich jsme vykonali detailní analýzu potenciálu a v ostatních jsme řešili definované projekty v oblasti inovace podnikatelských modelů, podnikových procesů, výrobků nebo služeb. S některými výsledky této práce vás chci seznámit.
Nejprve si ujasněme pojmy menší a velké firmy. Za menší firmy považuji společnosti, které v mezičase vyrostly počtem lidí na několik set a jejich obraty jsou v miliardách korun, ale zachovávají si charakter společnosti, která není svázaná směrnicemi a je v nich cítit silnou osobnost a pečeť majitele. Za korporace považuji v tomto příspěvku velké, nadnárodní společnosti, které mají často inovační aktivity koncentrované hlavně v centrálách, pracují v nich v různých zemích tisíce lidí, kteří jsou organizovaní za pomoci různých standardů a "nejlepších praktik" v hierarchických strukturách.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později