Pracuji se svým týmem přes 20 let v oblasti inovací. Získali jsme zkušenosti z více než dvou set velkých organizací a korporací i menších firem, ve třetině z nich jsme vykonali detailní analýzu potenciálu a v ostatních jsme řešili definované projekty v oblasti inovace podnikatelských modelů, podnikových procesů, výrobků nebo služeb. S některými výsledky této práce vás chci seznámit.
Nejprve si ujasněme pojmy menší a velké firmy. Za menší firmy považuji společnosti, které v mezičase vyrostly počtem lidí na několik set a jejich obraty jsou v miliardách korun, ale zachovávají si charakter společnosti, která není svázaná směrnicemi a je v nich cítit silnou osobnost a pečeť majitele. Za korporace považuji v tomto příspěvku velké, nadnárodní společnosti, které mají často inovační aktivity koncentrované hlavně v centrálách, pracují v nich v různých zemích tisíce lidí, kteří jsou organizovaní za pomoci různých standardů a "nejlepších praktik" v hierarchických strukturách.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



