Pokud zástupci českých obchodních řetězců chtějí na něčem demonstrovat ochotu vyjít vstříc poptávce zákazníků po ryze českých potravinách, sáhnou obvykle po česneku. Jen u téhle kořenové zeleniny ale nemá zůstat. Vláda totiž plánuje v rámci svých snah o zvýšení soběstačnosti u základních potravin začít výrazněji než dosud podporovat české potravináře a zemědělce a propagovat spotřebu českých potravin. Záměr se otiskne i v chystané kontroverzní novele zákona o potravinách.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



