Pokud by známá pohádka Sůl nad zlato měla mít své ryze české pokračování, mělo by se v něm nově zlato vyvažovat česnekem. A to nejen kvůli vysoké ceně, kterou tato tradiční zelenina vypěstovaná v české zemině má, ale i kvůli tomu, jak pozoruhodně blízká je srdcím českých spotřebitelů. Právě česnek se stal symbolem touhy Čechů po kvalitních a ryze českých potravinách.
Pokud totiž zástupci obchodních řetězců chtějí ilustrovat to, jak vycházejí vstříc poptávce tuzemských zákazníků po domácích produktech, vždy - doslova - sáhnou po česneku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



