Kapitáni mobilního průmyslu, a to prakticky po celém světě, dlouhodobě prosazují konvergenci jakožto splývání mobilních a pevných služeb a také integraci jako společné poskytování hlasových či datových služeb a leckdy i služeb dalších (jako třeba služeb televizních, platebních apod.). V České republice se ale mobilním operátorům podařilo i něco přesně opačného: divergence, a to mezi jejich zákaznickými segmenty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Peterka
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



