Mohla byste porovnat své působení u různých klientů. Pokud vím, jedná se o tři firmy z východních Čech, které zapadají do kategorie malé a střední. Jak jste byla oslovena a jakým způsobem probíhaly přípravné práce?

Ve většině firem, nejen v těch, o kterých si dnes budeme povídat, jsme ke koučování přistoupili až po školení zaměstnanců, které jsem vedla. Majitelé či personalisté zjistí můj způsob práce, komunikace s klienty na semináři, způsob vedení rozvoje účastníků. Jaksi se na sebe vzájemně naladíme a vyjasníme si další možnosti spolupráce. Koučink není samospasitelný proces, který zachrání účastníka od nepříjemností či firmu přivede k milionovým ziskům. Je to metoda rozvoje, nic víc. Pokud je vedena v zájmu účastníka a slučuje se s pohledem zadavatele (tedy firmou, co metodu platí), dohodneme si další postup v koučovací oblasti.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-60888590-koucovani-v-malych-a-strednich-firmach