Mohla byste porovnat své působení u různých klientů. Pokud vím, jedná se o tři firmy z východních Čech, které zapadají do kategorie malé a střední. Jak jste byla oslovena a jakým způsobem probíhaly přípravné práce?
Ve většině firem, nejen v těch, o kterých si dnes budeme povídat, jsme ke koučování přistoupili až po školení zaměstnanců, které jsem vedla. Majitelé či personalisté zjistí můj způsob práce, komunikace s klienty na semináři, způsob vedení rozvoje účastníků. Jaksi se na sebe vzájemně naladíme a vyjasníme si další možnosti spolupráce. Koučink není samospasitelný proces, který zachrání účastníka od nepříjemností či firmu přivede k milionovým ziskům. Je to metoda rozvoje, nic víc. Pokud je vedena v zájmu účastníka a slučuje se s pohledem zadavatele (tedy firmou, co metodu platí), dohodneme si další postup v koučovací oblasti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



