Indonésan Hermawan Kartajaya je přední odborník na marketing, prezident Světové marketingové organizace, autor řady odborných publikací a strategických obchodních koncepcí a spoluautor knihy Marketing 3.0 - marketing pro 21. století. Napsal ji spolu s Philipem Kotlerem, jednou z největších světových autorit soudobého marketingu.
"Zákazník už není tím, komu chci něco prodat, ale je přítel, někdo, s kým se dá přímo komunikovat. A to je základní koncept marketingu 3.0, který jsem já poprvé představil Philipu Kotlerovi a teď je naše společná kniha přeložena už do 23 jazyků," říká Kartajaya v exkluzivním rozhovoru pro týdeník Ekonom, který s ním mluvil při jeho nedávné návštěvě České republiky a českého ministerstva zahraničí. Kartajaya je totiž i českým honorárním konzulem v indonéském městě Surabaya.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111