Když Milan Mrázek, jednatel společnosti Westbohemia Hotels, přemýšlel, jak do hotelu Centro v jihomoravských Hustopečích nalákat klienty, napadlo ho, že vsadí na populární wellness. Ale nechtěl postupovat jako všichni ostatní, pořídit si do hotelu pouze vanu, saunu a masážní stůl. Protože Hustopeče leží v kraji vína, rozhodl se vybudovat vinné wellness. Na vývoji procedur začal spolupracovat s vědci a nyní dokonce chystá patentování dvou relaxačních kúr.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111