Realizace inovačního nápadu je ve své podstatě vývojovou sekvencí: inovační nápad \ inovační řešení \ inovační podnikání.
Vývoj inovačního řešení od vzniku primárního nápadu až po jeho komerční využití prochází třemi fázemi: fází objevování (inspirace), fází rozpracování (imaginace) a fází implementace. Nové poznatky ve fázi inspirace jsou většinou vytvářeny aktivitami základního výzkumu. Ve fázi imaginace jsou tyto poznatky rozpracovány metodami aplikovaného výzkumu do podoby umožňující jejich praktickou proveditelnost a následně jsou verifikovány ve vývoji funkčního prototypu inovace. Prokazují-li provedené experimenty dostatečnou míru potenciální poptávky zákazníků, lze přistoupit k implementaci podnikatelského záměru, představujícího výsledek inovačního řešení a program vstupu inovace na cílový trh.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



