Když máte deset zákazníků, tak přesně víte, kdo je spokojený, kdo potřebuje více péče a kdo se už rozhodl přejít ke konkurenci. Když jich ovšem máte sto, tisíc nebo milion, tak už se to dozvíte jen stěží. Ne že by to nešlo. Ale musíte velmi pečlivě analyzovat to, co o svých zákaznících víte.
Právě to nabízí firma Futurelytics. Její dva spolumajitelé spolu před více než 10 lety chodili na vysokou školu v Ostravě, pak se "rozletěli" do světa za různými projekty a nakonec se zase sešli. Vlastně to byla náhoda, protože řešili problém, který jeden z nich měl. A došlo jim, že by nalezené řešení mohlo zajímat i ostatní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111