Facebook už není cool. Alespoň mezi nejmladšími uživateli. Čím dál více se potvrzuje trend, že teenageři už nejsou z nejoblíbenější sociální sítě zdaleka tak "na větvi" jako dříve. Nová data pocházejí ze studie investiční banky Piper Jaffray, která dvakrát ročně zkoumá vztah právě teenagerů k nakupování. Více než polovina potvrdila, že sociální sítě hrají významnou roli při rozhodování o tom, co si koupit (53 procent u dívek a 52 procent u chlapců), mění se však preference u konkrétních služeb. Facebook zůstává nejpopulárnější, trend je však značně nepříznivý. Tuto síť letos označilo za svoji nejoblíbenější pouhých 23 procent respondentů, to je o 9 procentních bodů méně než loni. Naopak obliba neklesá službám jako Twitter, Instagram či Pinterest. Proč teenageři přestávají milovat Facebook? Asi částečně proto, že se stává příliš "mainstreamovým". Jsou tam jejich rodiče a často i prarodiče. Koho by to bavilo?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111