Američan Greg Pembroke z Rochesteru ve státě New York takový měl. Začal fotografovat své dva malé syny (tříletého a dvouletého), když brečí, a pod fotky prostě psal důvod. "Nenechám ho pít vodu z vany." "Dali jsme mu pod hlavu polštář, aby se neuhodil o okenní rám." "Brečí, protože nechceme, aby se utopil v jezeře." "Jsem v největším hračkářství na planetě." Atakdál.

 

Ještě poznámka k té slávě. Podobné nápady nejlíp fungují, když vlastně k žádné slávě nemají vést. Pembroke své syny fotil, že zjistil, že když fotku na mobilu plačícímu dítěti ukáže, tak se obvykle okamžitě uklidní. Zpočátku dával fotky na Facebook, ale protože nechtěl přátele "zahlcovat" dalšími a dalšími podobnými snímky, založil si blog na stránce Tumblr. Očekával, že tím své syny "uklidí" stranou zájmu, ale stal se pravý opak. Dva týdny starý blog se stal senzací.

 

Od té doby byl hostem oblíbené show Good Morning, America v televizi ABC a poskytl řadu rozhovorů. Jak říká, pozvání do televize přijal proto, že mu televize zaplatila letenku do New Yorku a hotel, a pro oba syny to bylo skvělé dobrodružství. Ovšem tím chce mediální šílenství ukončit.

 

Teď jen doufejme, že to celé není jen virální kampaň například výrobce papírových kapesníků. Pak už by se na tomto světě nedalo věřit vůbec ničemu.

 

 


 

Ekonom obalka 152013V novém čísle týdeníku Ekonom (15/2013) najdete velké téma o dětském marketingu Monstrózní útok na naše peněženky.

 

Související