Pamětníci si vzpomenou, že v 80. letech se na novou škodovku přišlo - tehdy na Mezinárodní strojírenský veletrh - podívat 600 tisíc lidí. Kvůli jednomu novému modelu kolabovala brněnská doprava. Nová škodovka byla symbolem socialistického pokroku a nadějí na trošku pohodlnější a bezpečnější svezení. A to v době, kdy na trhu bylo možno vybírat pouze mezi žigulíkem, trabantem, wartburgem a škodovkou.
Autosalon v Čechách začal v roce 1991 v Praze a v roce 1995 se přestěhoval do lepších prostor na výstavišti v Brně. Autosalonům se dařilo. Automobilový trh zaplavily ojetiny ze západní Evropy a mezi značkami se vedl boj o co největší podíl na relativně malém českém a slovenském trhu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Kuliš
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



