Pamětníci si vzpomenou, že v 80. letech se na novou škodovku přišlo - tehdy na Mezinárodní strojírenský veletrh - podívat 600 tisíc lidí. Kvůli jednomu novému modelu kolabovala brněnská doprava. Nová škodovka byla symbolem socialistického pokroku a nadějí na trošku pohodlnější a bezpečnější svezení. A to v době, kdy na trhu bylo možno vybírat pouze mezi žigulíkem, trabantem, wartburgem a škodovkou.
Autosalon v Čechách začal v roce 1991 v Praze a v roce 1995 se přestěhoval do lepších prostor na výstavišti v Brně. Autosalonům se dařilo. Automobilový trh zaplavily ojetiny ze západní Evropy a mezi značkami se vedl boj o co největší podíl na relativně malém českém a slovenském trhu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později