Úspěšná implementace tohoto modelu znamená zejména vymanit se v rámci řízení společnosti z pasivní role a stát se rovnocenným partnerem managementu. Cílem je být profesionálním rádcem, manažerem změn, odborníkem v oblasti interní komunikace a zaměstnaneckých vztahů a specialistou na zaměstnanecké záležitosti - reprezentovat oddělení, které je schopno nejen administrativně připravit potřebná nepopulární opatření, ale také je aplikovat, objasňovat důvody, účel a rovněž obhájit jejich přínos pro firmu i jednotlivce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



