Pro banky kreditní karty představují možnost nejen, jak upevnit vazby s klienty stávajícími, ale také jak oslovit klientelu novou. Zaměřují se na speciální cílové skupiny, jako jsou mladí lidé, senioři nebo zákazníci se zálibou v ekologii či sportu.
Banka Barclay's v Německu na trh uvedla kreditní kartu Barclaycard Green. Z hodnoty každého nákupu, který zákazník kartou zaplatí, koncern 0,5 procenta věnuje na projekty na ochranu životního prostředí. Ekologický je navíc také materiál, z něhož je karta vyrobena.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



