"A co Tunisko?" zeptal jsem se kdysi operátorky jedné známé cestovky. Tam nejezděte, tam nic není, zněla odpověď. A co byste mi tedy doporučila? To já nevím, já do těchto destinací nejezdím, podívejte se na web.
Dnes vedu firmu, která má své vlastní call centrum, a na tuto příhodu si občas vzpomenu. Vždyť jeden špatný operátor může snadno pokazit dobrou pověst společnosti. Jenže výběru zaměstnanců na tuto pozici se nevěnuje příliš velká pozornost. Jde o práci, která je často podceňovaná jak uchazeči, tak vedením. Přitom dobrá pověst by měla být pro firmu klíčovým faktorem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



