"A co Tunisko?" zeptal jsem se kdysi operátorky jedné známé cestovky. Tam nejezděte, tam nic není, zněla odpověď. A co byste mi tedy doporučila? To já nevím, já do těchto destinací nejezdím, podívejte se na web.
Dnes vedu firmu, která má své vlastní call centrum, a na tuto příhodu si občas vzpomenu. Vždyť jeden špatný operátor může snadno pokazit dobrou pověst společnosti. Jenže výběru zaměstnanců na tuto pozici se nevěnuje příliš velká pozornost. Jde o práci, která je často podceňovaná jak uchazeči, tak vedením. Přitom dobrá pověst by měla být pro firmu klíčovým faktorem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později