Na počátku byli tři - to když se v roce 1991 bývalý pracovník farmaceutického podniku Lachema Eduard Hájek rozhodl jít vlastní cestou a spolu s dalšími dvěma kolegy založil společnost Medicom International. Firma začala s kanceláří "v paneláku". Hájek se společníky měl sice v oboru nějaké zkušenosti, ale v novém tržním prostředí mu většina z nich byla k ničemu - pojmy marketing a trh socialistická ekonomika neznala. Ale sázka na osamostatnění Eduardu Hájkovi a spolupracovníkům vyšla. Po 20 letech tak mohou čeřit vody "blbé podnikatelské nálady" coby skoro čítankový pozitivní příklad úspěchu. Dnes má Medicom International místo původních tří lidí už přes sto zaměstnanců, tržby každoročně přesahují jednu miliardu korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později