Na manažery se valí moře informací. Najít v nich podklady pro klíčová rozhodnutí často není v lidských silách. Navíc nemají čas přemýšlet o tom, co je důležité, a protože nevědí vše, co vědět potřebují, mohou se rozhodnout špatně. Energie firmy skomírá a konkurence jí lehce šlape na paty.
ROZHODNOUT SE JE ČÍM DÁL TĚŽŠÍ
Rozhodnout se správně a včas je pro manažery v korporacích, ale i ve středně velkých firmách, čím dál těžší. "Lidé ve vedení korporací řeší dilema jak se rozhodovat včas, svižně a správně a v záplavě informací oddělit pověstné zrno od plev. Přitom klíčovou znalost důležitou pro řešení aktuálního problému může mít jediný zaměstnanec ztracený mezi stovkami nebo tisíci svých kolegů. Podobně jsou na tom majitelé a manažeři středních firem, kteří jsou paradoxně souženi svým úspěchem. Firma roste, a najednou majitel a úzký kruh jeho blízkých už nemá dost sil ani času, aby o všem rozhodovali sami. Informací a úkolů je mnoho, je těžké se v nich vyznat a času se nedostává," říká Michal Ondráček ze společnosti Koučink Centrum.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později