Někteří píší vlastní blogy, jiní diskutují o výběru vhodného produktu, hledají doporučení kvalitního hotelu nebo komentují "status" svého oblíbeného sportovce. Firmy se snaží přilákat nové zákazníky, využívají jejich reakcí na vývoj nových či inovace současných výrobků, vytvářejí nové obchodní modely, založené na platformě sociálních technologií.
Sociální technologie obsahují však mnohem více, než si mnozí z nás myslí. Cílem tohoto článku je představit manažerům téma sociálních technologií v celé jejich šíři, zhodnotit možné dopady využití sociálních technologií na tvorbu hodnoty a zmínit možná rizika s tím související tak, jak se o to pokusili autoři nejnovější studie americké společnosti McKinsey: The social economy: Unlocking value and productivity through social technologies, July 2012.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později