Poslední dobou stále častěji slýcháme termín sociální technologie. Fenomén, který během posledních několika let zasáhl celý svět a ovlivnil způsob života a práce většiny z nás. Miliony lidí mají svůj "profil" na některé ze sociálních sítí jako Facebook, Twitter, LinkedIn a dalších.
Někteří píší vlastní blogy, jiní diskutují o výběru vhodného produktu, hledají doporučení kvalitního hotelu nebo komentují "status" svého oblíbeného sportovce. Firmy se snaží přilákat nové zákazníky, využívají jejich reakcí na vývoj nových či inovace současných výrobků, vytvářejí nové obchodní modely, založené na platformě sociálních technologií.
Sociální technologie obsahují však mnohem více, než si mnozí z nás myslí. Cílem tohoto článku je představit manažerům téma sociálních technologií v celé jejich šíři, zhodnotit možné dopady využití sociálních technologií na tvorbu hodnoty a zmínit možná rizika s tím související tak, jak se o to pokusili autoři nejnovější studie americké společnosti McKinsey: The social economy: Unlocking value and productivity through social technologies, July 2012.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.