Thomas Owsianski
Novým vedoucím marketingu společnosti Škoda Auto byl jmenován Thomas Owsianski (45). âÇőVe funkci vystřídal Axela Schrödera, který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii. Před svým nástupem do Škody Auto pracoval Owsianski jako šéf marketingu pro automobilku Opel/Vauxhall. Předtím zastával různé vedoucí funkce v automobilkách General Motors a Ford.

Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



