Profesor sní o grantu s kouzelným slovíčkem inovace, vědec si představuje převratný objev, vývojář nebo programátor vytvoření složitého řešení. Koordinátoři inovací organizují v podniku brainstormingy na generování inovačních nápadů a potom přemýšlejí, co s nimi. Šéfové firem hovoří o tom, že jsou inovativní firmou a přitom často nevědí, jak inovativnost měřit. Obchodníci používají slovo inovace v reklamních letácích, IT firmy pod pojmem inovace prodávají stará řešení v novém obalu nebo řešení, která obsahují stále více zbytečných funkcí. Bankéři se při slově inovace usmívají a myslí na drobná písmenka v komplikovaných smlouvách. I politici rádi žvaní o znalostní společnosti a inovačních strategiích a vůbec při tom netuší, co to vlastně je.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111