Profesor sní o grantu s kouzelným slovíčkem inovace, vědec si představuje převratný objev, vývojář nebo programátor vytvoření složitého řešení. Koordinátoři inovací organizují v podniku brainstormingy na generování inovačních nápadů a potom přemýšlejí, co s nimi. Šéfové firem hovoří o tom, že jsou inovativní firmou a přitom často nevědí, jak inovativnost měřit. Obchodníci používají slovo inovace v reklamních letácích, IT firmy pod pojmem inovace prodávají stará řešení v novém obalu nebo řešení, která obsahují stále více zbytečných funkcí. Bankéři se při slově inovace usmívají a myslí na drobná písmenka v komplikovaných smlouvách. I politici rádi žvaní o znalostní společnosti a inovačních strategiích a vůbec při tom netuší, co to vlastně je.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



