Když Ivo Lukačovič zakládal Seznam.cz, neměl s ním příliš velké ambice. Chtěl se živit jako programátor webových stránek a Seznam.cz měl potenciálním klientům pouze ukázat, co dovede. "Nepočítám s tím, že by reklama měla být hlavním zdrojem mých příjmů," prohlásil Lukačovič v roce 1996. I přes tento "byznysplán" Seznam.cz v loňském roce za inzerci utržil téměř 2,7 miliardy korun a vykázal více než miliardový zisk. Přes jeho webové stránky se protočila třetina tuzemských výdajů za on-line reklamu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Lukáš Rozmajzl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



