Zároveň tyto firmy mají i důvěryhodné vedení, které lidem srozumitelně ukazuje vizi budoucnosti firmy, viditelně si jich cení, jde jim příkladem a jako tým jedná efektivně. Tyto firmy rovněž aktivně pracují na dlouhodobé udržitelnosti svých výsledků. Budují a udržují dobré vztahy se svými zákazníky i dodavateli či jinými partnery a investují do budoucích produktů a služeb. Výsledkem je, že tyto společnosti jsou zpravidla úspěšné v tom, co dělají.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



