Většinu kariéry strávil Čech Petr Klimeš v Citibank, jednom ze symbolů západního finančního světa. Pak ale přijal nabídku šéfovat marketingu v Abu Dhabi Islamic Bank. Díky němu se během pěti let finanční dům stal jedničkou v hodnocení klientských služeb ve Spojených arabských emirátech. Porazil více než 40 tradičních bank.
Jak velký je rozdíl propagovat "klasickou" a islámskou banku?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Němec
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



