Akcie Facebooku při vstupu na burzu čeští internetoví a počítačoví "magnáti" většinou ignorovali. Při pohledu na kolísající ceny akcií je jasné, že rozhodnutí odolat šílenství kolem největší světové sociální sítě a věnovat se vlastním investičním projektům bylo prozíravé. Na investice v Česku mají totiž podnikatelé, kteří už jednou vybudovali úspěšný internetový či technologický byznys, na rozdíl od Facebooku vliv. A mohou v něm uplatnit své dlouholeté zkušenosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



