Ve Spojených státech či Německu se dokonce nedávno na některé odstíny laků musely pro nebývale velký zájem zákaznic zavádět čekací listiny.
Lak na nehty se dnes zkrátka stal důležitým doplňkem," tvrdí Carolin Henková, marketingová specialistka z Chanelu. Její slova dokládá průzkum americké společnosti NPD Group. Podle něj v prvních devíti měsících minulého roku v USA prodej výrobků spojených s péčí o nehty stoupl o 59 procent. Ve Francii v roce 2010 stoupl o 42 procent, ačkoli prodej parfémů se zvýšil jen o procenta dvě. Celkem v Evropě v letech 2007 až 2010 zájem žen o laky rostl téměř dvakrát rychleji (o 29 procent) než prodej ostatních make-up produktů (o 17 procent).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později