Finanční krize "donutila" mnohé zákazníky velmi pečlivě zvažovat své výdaje a od ka-menných prodejen se určitá část přesunula na internet. Nedostatek finančních prostředků a snaha přivydělat si něco ke standardní obživě ale stojí také za růstem počtu e-shopů, jejichž majitelé bývají jak zaměstnanci, tak lidé na rodičovské dovolené a studenti. A s e-shopy začínají i mnozí menší podnikatelé.
Měsíční platba za e-shop bývá mnohdy nižší než obvyklé účty za telefon. Založit si e-shop přitom není nikterak složité a někde to může být otázka třeba i jedné minuty. Je to ale jen první krok, kterým všechno teprve začíná.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později