Finanční krize "donutila" mnohé zákazníky velmi pečlivě zvažovat své výdaje a od ka-menných prodejen se určitá část přesunula na internet. Nedostatek finančních prostředků a snaha přivydělat si něco ke standardní obživě ale stojí také za růstem počtu e-shopů, jejichž majitelé bývají jak zaměstnanci, tak lidé na rodičovské dovolené a studenti. A s e-shopy začínají i mnozí menší podnikatelé.
Měsíční platba za e-shop bývá mnohdy nižší než obvyklé účty za telefon. Založit si e-shop přitom není nikterak složité a někde to může být otázka třeba i jedné minuty. Je to ale jen první krok, kterým všechno teprve začíná.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



