Kvalita přístupu k zákazníkům bývá považována za měřítko vyspělosti ekonomik. Myslím ale, že platí i obrácené hodnocení - přístup zákazníků svědčí o kultuře a vyspělosti národa. V oblasti služeb pracuji přes dvacet let, a tak se vztahy zákazník - služebník staly mým koníčkem. Rád je pozoruji doma i v zahraničí. Proto mi například neunikne, jak si mladý francouzský pár v Petrohradě zjevně pochutnal na večeři. Při pohledu na účet si ale uvědomil, že se to vlastně nedalo jíst, a začal se domáhat padesátiprocentní slevy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Luděk Pfeifer
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



