Podpůrné inovace přinášejí podstatné zlepšení stávajících produktů: větší čisticí účinek pracího prášku, lepší vůně zubní pasty. Výsledkem je lepší, příjemnější čí levnější produkt, což je důležité pro udržení tržního podílu mezi současnými zákazníky a získání nových.
Obchodní inovace využívají kreativní marketing, jiné balení či propagační přístupy, které mají zdůraznit současnou nabídku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



