Nové paradigma zní: Spotřebitelé sami jsou hlavním zdrojem produktových inovací. Nikoliv anonymní trh. K takovým výsledkům podle časopisu MIT Sloan Management Review nedávno dospěly reperezentativní průzkumy provedené ve Spojených státech, Velké Británii a v Japonsku.
Tyto průzkumy ukázaly, že ve všech těchto třech vyspělých zemích spotřebitelé "inovují", tedy nějakým zůsobem modifikují produkty, které používají, činí tak v daleko větší míře, než jak se předpokládalo, a vynakládají na to i poměrně značné částky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



