Firmám, které budou dále ignorovat nápady přicházející z rozvojových zemí, hrozí, že ustrnou ve vývoji. A rozhodně se tak připravují o nezanedbatelný potenciál, na jehož využití může záviset i to, zda se udrží. Takovýchto společností přitom není málo. A naopak těch, které dokáží aktivně vyhledávat možné nápady a příležitosti k inovacím, je méně, než bychom čekali. Abychom byli přesní, tím, kdo vyhledávají, nejsou "firmy". Je to určitý typ manažera. Autoři článku Finding Great Ideas in Emerging Markets (HBR, říjen 2011), je označují jako "přemosťovače" (bridgers).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později