I když je však peněz nedostatek, lze vždycky přijít s novou nabídkou, která zaujme zákazníky a bude reagovat na jejich dosud neuspokojované potřeby. Trik spočívá ve znovuobjevení toho, co už vlastně máte a můžete to uvést na trh s minimálním úsilím i minimálními zdroji.
Pro marketéry, kteří nechtějí riskovat a vidět návratnost až daleko v budoucnosti, má jedna inovace ze zdrojů, které jsou okamžitě k dispozici, hodnotu dvou inovací z laboratoře.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



