Inovace jsou důležité, to vědí všichni. Veškeré úsilí v tomto směru se ale zpravidla soustřeďuje na oblast výrobků a služeb. To ovšem samo o sobě nestačí, pokud se adekvátně neupravují i obchodní modely. Firmy se však tolik snaží, aby vyždímaly maximum z těch, které mají, že jim už nezbývá čas, energie ani zdroje na to, aby promyšleně vytvářely a testovaly nové. Saul Kaplan na svém blogu na hbr.org uvádí pět zásadních příčin, které to podle jeho názoru způsobují.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



