Inovace jsou důležité, to vědí všichni. Veškeré úsilí v tomto směru se ale zpravidla soustřeďuje na oblast výrobků a služeb. To ovšem samo o sobě nestačí, pokud se adekvátně neupravují i obchodní modely. Firmy se však tolik snaží, aby vyždímaly maximum z těch, které mají, že jim už nezbývá čas, energie ani zdroje na to, aby promyšleně vytvářely a testovaly nové. Saul Kaplan na svém blogu na hbr.org uvádí pět zásadních příčin, které to podle jeho názoru způsobují.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111