Nahlédnutí do fungování vlastní společnosti je stále více vyhledávané a pro vlastníky a vedení firem důležité. Jak nejlépe poznat, zda zavedené procesy fungují dobře? Zda zaměstnanci skutečně postupují podle pravidel a nastavených procesů, poskytují zákazníkům určité standardy a chovají se podle daných etických hodnot a pravidel? Firmy stále častěji využívají pohled z externích zdrojů. Na trhu je velmi oblíbené a známé mapování zákaznických služeb, neboli pohled "falešného" zákazníka, tzv. mystery shopping. Méně známý a nyní často vyhledávány je pohled "nového zaměstnance", který do společnosti přichází - tzv. mystery employee.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111