Nahlédnutí do fungování vlastní společnosti je stále více vyhledávané a pro vlastníky a vedení firem důležité. Jak nejlépe poznat, zda zavedené procesy fungují dobře? Zda zaměstnanci skutečně postupují podle pravidel a nastavených procesů, poskytují zákazníkům určité standardy a chovají se podle daných etických hodnot a pravidel? Firmy stále častěji využívají pohled z externích zdrojů. Na trhu je velmi oblíbené a známé mapování zákaznických služeb, neboli pohled "falešného" zákazníka, tzv. mystery shopping. Méně známý a nyní často vyhledávány je pohled "nového zaměstnance", který do společnosti přichází - tzv. mystery employee.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



