Vlastnictví osobního automobilu bývalo kdysi symbolem úspěchu a bohatství majitele. Koupě nového vozu byla doslova obřadem pro celou rodinu včetně příbuzenstva. Dnes se ale většina typů automobilů stala spotřebním zbožím. Do této skupiny patří zejména mnoho menších vozů. Zákazníci si již nejprodávanější modely nechodí několikrát předem prohlížet do autosalonů. Prostě si díky internetu vyhledají nejlevnější nabídku a vůz jednoduše koupí. Do budoucna také podle mého názoru poroste podíl těch, kteří mají automobil v pronájmu, v balíčku s dalšími službami. Menší městské vozy k tomu mají hodně blízko.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později