S rostoucí globalizací byznysu se předpokládá nejen detailní znalost oboru, ale - a to stále více - i povědomí o kulturních faktorech. Robert Gibson, poradce pro interkulturní kompetence ve firmě Siemens AG a autor knihy Intercultural Business Communication (Oxford University Press 2002), ve svém článku pro časopis Business Spotlight (BS 4/2011) uvádí některé momenty, na které je třeba dávat pozor při výběru a motivaci pracovníků z rozličných kultur.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



