Až do minulého roku Česká republika disponovala pouze omezeným množstvím dat, která by popisovala míru zapojení otců do každodenní péče o děti. Tato situace se však výrazně změnila díky výzkumnému projektu Podoby aktivního otcovství, který byl realizován v rámci rozsáhlé komunikační kampaně Táto jak na to MPSV ve spolupráci s LOM a za podpory ESF, a který přinesl do této oblasti obrovské množství informací. Sběr dat a zpracování několika fází tohoto projektu v roce 2010 uskutečnila výzkumná agentura MEDIARESEARCH a.s. Výzkum se zaměřil nejen na zkoumání vlastní míry zapojení do péče o děti a názorového vymezení českých mužů-otců, ale také na to, jak otcové vnímají podmínky, které jim k tomu, aby mohli pečovat o své děti, vytvářejí jejich zaměstnavatelé. Důležitou součástí výzkumu bylo proto kromě dotazování mužů-otců také dotazování personalistů, kteří podmínky pro své zaměstnance v této oblasti vytvářejí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111