Na mnoha podnicích se dá ukázat, že se tato organizační hříčka opakuje stále dokola. Příčiny této manažerské anomálie, respektive podněty k těmto častým změnám podnikové organizační struktury, jsou ale opět po ověřených zkušenostech kupodivu poměrně pochopitelné a funkční.
Nejčastěji se tyto změny uskutečňují za násedujících situací a v těchto etapách:
Situace 1: Podnik je na výsluní, manažerská euforie mnohých řídících pracovníků, shlížejících se (to není míněno pejorativně) v košatých firemních organizačních strukturách vede k vytvoření samostatného útvaru obchodu a samostatného útvaru marketingu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



