Na mnoha podnicích se dá ukázat, že se tato organizační hříčka opakuje stále dokola. Příčiny této manažerské anomálie, respektive podněty k těmto častým změnám podnikové organizační struktury, jsou ale opět po ověřených zkušenostech kupodivu poměrně pochopitelné a funkční.
Nejčastěji se tyto změny uskutečňují za násedujících situací a v těchto etapách:
Situace 1: Podnik je na výsluní, manažerská euforie mnohých řídících pracovníků, shlížejících se (to není míněno pejorativně) v košatých firemních organizačních strukturách vede k vytvoření samostatného útvaru obchodu a samostatného útvaru marketingu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později