Zeptáte-li se deseti lidí, zda dokážou prosadit své nápady, pravděpodobně nanejvýš tři řeknou "ano". Všichni ale chceme, aby se nám naslouchalo, abychom byli bráni vážně a aby, v ideálním případě, naše návrhy byly přijaty. K tomu je však zapotřebí určitá forma jejich prosazování. Bob Dignen, jeden z ředitelů britské firmy York Associates, která se specializuje na poradenství v oblasti komunikace a mezilidských vztahů, radí, jak postupovat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111