Zeptáte-li se deseti lidí, zda dokážou prosadit své nápady, pravděpodobně nanejvýš tři řeknou "ano". Všichni ale chceme, aby se nám naslouchalo, abychom byli bráni vážně a aby, v ideálním případě, naše návrhy byly přijaty. K tomu je však zapotřebí určitá forma jejich prosazování. Bob Dignen, jeden z ředitelů britské firmy York Associates, která se specializuje na poradenství v oblasti komunikace a mezilidských vztahů, radí, jak postupovat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



