Kofola, Pedro, Jawa, Merkur, Botas, Prestige... To jsou české značky a výrobky, které dnes zažívají »comeback« a kterým je řídící partner poradenské firmy Mazars věrný od dětství. Pro Milana Prokopiuse mají zvláštní půvab. »Žili jsme s nimi a v nich a neměli jsme srovnání, takže se pro nás staly symbolem kvality,« myslí si.
Sentimentální retro
A není sám. »Kolem sebe vidím spoustu lidí své generace vracet se k dětství, tradici a jistotě. To je asi to, co v těchto značkách hledáme, a proto neseme nelibě jakékoli změny - například, když se změnil obal Kofily. Na druhou stranu musím uznat, že boty Prestige jsou v novém hávu až skoro prestižní,« říká.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



