Kofola, Pedro, Jawa, Merkur, Botas, Prestige... To jsou české značky a výrobky, které dnes zažívají »comeback« a kterým je řídící partner poradenské firmy Mazars věrný od dětství. Pro Milana Prokopiuse mají zvláštní půvab. »Žili jsme s nimi a v nich a neměli jsme srovnání, takže se pro nás staly symbolem kvality,« myslí si.
Sentimentální retro
A není sám. »Kolem sebe vidím spoustu lidí své generace vracet se k dětství, tradici a jistotě. To je asi to, co v těchto značkách hledáme, a proto neseme nelibě jakékoli změny - například, když se změnil obal Kofily. Na druhou stranu musím uznat, že boty Prestige jsou v novém hávu až skoro prestižní,« říká.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později