Značka, brand je fenoménem industriální doby a velmi úzce souvisí s přetlakem nabídky a nadvýrobou. Produkty a jejich výrobci nikdy předtím neměli tak silnou potřebu vymezovat se vůči své konkurenci a zákazníkům.
Poměrně dlouho trvalo, než výrobci pochopili, že budování dobře vnímané značky je sice cesta trnitá a ne levná, ale přesto se vyplatí.
»Nová rozkoš«
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



